WRITING THE ANIMAL HABITAT

In this activity we will associate each animal with its habitat, learning the names of the animals in English, creating a relaxed and relaxed atmosphere.(En esta actividad asociaremos a cada animal con su hábitat, aprendiendo en inglés el nombre de los animales, creando un ambiente distendido y relajado.)

1. I recognize the habitat (Reconozco el habitat) 

2. Recognize where each animal lives (Reconozcon en donde  vive cada animal)

A space at home is decorated with the help of your father, mother or companion with four cards, one blue, brown, green and yellow, corresponding to an animal habitat, sea, land, forest and farm, the child will decorate with characteristics of each habitat. They will be told each one of the animals in English and they will be given to paint them. Then the child will place each animal where it belongs and likewise saying which animal it is in English and draw it. (Se decora un espacio en casa con ayuda de tu papá, mamá o acompañante con cuatro cartulinas, una azul, marrón, verde y amarilla, correspondiente a un hábitat de los animales, mar, tierra, bosque y granja, el niño decorara con características de cada hábitat. Se les dirá cada uno de los animales en inglés y se le dará para que el los pinte. Después el niño colocara cada animal donde corresponde y así mismo diciendo que animal es en inglés y que lo dibuje.)



Vocabulary: Sheep, snake, dog, cat, rabbit, rooster, lion, horse, chicken, frog, hippopotamus, lion, crocodile, cow, horse, iguana, monkey, zebra, elephant, giraffe, tiger.

 

3. Realization of drawing  (Realizacion de dibujo)

The child will make a drawing of the habitat and the animal that they liked the most, also revealing what they have learned. (El niño realizara un dibujo del hábitat y el animal que más les gusto así mismo dando a conocer lo aprendido.)




 

Comentarios

Entradas populares de este blog

READING WITH THE ANIMALS

SPEAKING THE ANIMAL FAMILY